Δευτέρα, Οκτώβριος 23, 2017
Σύνδεση
Παρακολουθούμε τις εξελίξεις στο χώρο της γραφιστικής και αντιμετωπίζουμε την κάθε δουλειά με ενθουσιασμό και διάθεση δημιουργικότητας.
Για μας, ο σχεδιασμός της επιτυχημένης εταιρικής ταυτότητας, είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων. Στεκόμαστε πάντα στην σε βάθος μελέτη των δεδομένων της επιχείρησης, αλλά και των στοιχείων που είναι ανάγκη να τονιστούν, προκειμένου να δοθεί συγκεκριμένο "σχήμα" στις παρεχόμενες υπηρεσίες, όποιες και άν είναι αυτές. Το ιδανικότερο είναι να σχεδιάσουμε απο την αρχή όλα τα στάδια της εταιρικής ταυτότητας. Απο το λογότυπο, τα έντυπα, την εμφάνιση της ηλεκτρονικής επικοινωνίας, μέχρι και την ιστοσελίδα. Ωστόσο, συχνά καλούμαστε να δουλέψουμε έχοντας ήδη έτοιμο υλικό σε έναν μόνο τομέα, κάτι που αποτελεί επίσης πρόκληση, καθώς η βελτίωση του "προσώπου" της επιχείρησης, με μικρές παρεμβάσεις, είναι μια πολύπλοκη διαδικασία που προυποθέτει εμπειρία και διορατικότητα.  
Σε κάθε περίπτωση, εκείνο που πραγματικά κρίνει την κάθε σχεδιαστική μας δημιουργία ή παρέμβαση, είναι οι εντυπώσεις άμεσες ή έμμεσες που προκαλεί στο κοινό, με απώτερο στόχο την καλύτερη προώθηση των παρεχόμενων υπηρεσιών του κάθε επαγγελματία. 

Κατασκευή ιστοσελίδων

kataskeyi_istoselidon2


Γραφικά -Σχεδίαση Εταιρικής Ταυτότητας

logotypo-etairikitaftotita2Ο Λογότυπος, είναι το πρόσωπο της εταιρικής ταυτότητας. Ο σχεδιασμός του θα πρέπει να ανταποκρίνεται πλήρως στα δεδομένα των προιόντων ή υπηρεσιών. Αποτελεί το κοινωνικό πρόσωπο της εταιρίας σας γι αυτό και θα πρέπει να αντανακλά τα στοιχεία της αμεσότητας, της απλότητας και του δημιουργικού εντυπωσιασμού. Ενας επιτυχημένος λογότυπος είναι εύκολα αναγνωρίσημος και συνδιάζεται απόλυτα με τις υπηρεσίες που προσφέρετε, ενώ θα πρέπει να είναι το ίδιο ευδιάκριτος τόσο στα έντυπα, όσο και στο διαδίκτυο. Θα πρέπει να τυπώνεται με επιτυχία και χωρίς να χάνει τη δυναμικότητα του, έγχρωμα και ασπρόμαυρα.
epaggelmatikeskartes2Απαραίτητη για να δηλώσετε τις υπηρεσίες σας, αλλά και τα στοιχεία σας, η επαγγελματική κάρτα αποτελεί μαζί με το λογότυπο σας την πρώτη γνωριμία με το μελλοντικό πελατολόγιο σας. Θα πρέπει σίγουρα να μην έρχεται σε αντίθεση με τη βασική λογική της εταιρικής σας ταυτότητας, αλλά να συνδυάζεται με αυτή σε επίπεδο χρωμάτων και γραμματοσειρών. Η επαγγελματική σας κάρτα δεν είναι απαραίτητο να τυπωθεί σε ακριβής ποιότητας χαρτί όταν δεν υπάρχει η δυνατότητα. Βασικό είναι όμως να επιλεγεί ανθεκτικό χαρτί, γραφικά και χρώματα που τραβούν την προσοχή, σε έναν λιτό σχεδιασμό, χωρίς περιττά στοιχεία.
mprosoures2Οι περισσότεροι επαγγελματίες επιλέγουν να ενημερώνουν σε τακτά χρονικά διαστήματα τους πελάτες τους για τα νέα είδη και τις υπηρεσίες που προσφέρουν, αλλά κυρίως επιθυμούν να υπενθυμίσουν την παρουσία τους στο χώρο. Γι αυτό το σκοπό έχουν καθιερωθεί οι επαγγελματικές μπροσούρες, στις οποίες μπορεί κανείς έχοντας μεγαλύτερο χώρο παρουσίασης, να δώσει αναλυτικότερα στοιχεία για τις υπηρεσίες του και τα προιόντα που προσφέρει. Παράλληλα, τα τελευταία χρόνια οι μπροσούρες έχουν περάσει και στο διαδίκτυο, με ηλεκτρονικά έντυπα, τιμοκαταλόγους, παρουσιάσεις υπηρεσιών. 
epistoloxarta-fakeloi2Απαραίτητο στοιχείο της εταιρικής ταυτότητας αποτελεί ο σχεδιασμός των επιστολόχαρτων των φακέλων αλλά και της ηλεκτρονικής μορφής αυτών, το e-mail marketing. Θα πρέπει να συμφωνούν με τον γενικό σχεδιασμό που έχει επιλεγεί για τις προωθητικές ενέργειες, κάτι που σημαίνει ότι επαγγελματικές κάρτες, επιστολόχαρτα, φάκελοι, e-mail template, και κάθε προσπάθεια επικοινωνίας του επαγγελματία με τους πελάτες του, πρέπει να αντανακλά μια σχεδιαστική ομοιομορφία. Είναι αποδεδειγμένο ότι οι πελάτες προτιμούν τις εταιρίες που εκφράζουν επαγγελματισμό. 
entypa-katalogoi2Συχνά οι επαγγελματίες επιθυμούν να παρουσιάζουν τις υπηρεσίες και τα προιόντα τους μέσα από ειδικά έντυπα και καταλόγους, που είναι αναλυτικότερα από τις μπροσούρες και έχουν περισσότερα στοιχεία. Συνήθως περιλαμβάνουν μια συλλογή φωτογραφιών των προιόντων και ανάλυση αυτών. Κεντρικό στοιχείο αυτών των καταλόγων είναι οι φωτογραφίες και απαραίτητο για να θεωρηθούν επιτυχημένοι είναι οι φωτογραφίες αυτές να έχουν την ίδια ανάλυση και να βασίζονται σε ένα κεντρικό concept. Τα γραφικά δε, που θα πλαισιώνουν την παρουσίαση πρέπει να συμφωνούν με τον βασικό σχεδιασμό της εταιρικής ταυτότητας.
afises-flyers2Η αφίσα, αποτελεί θα λέγαμε έναν ξεχωριστό κλάδο της γραφιστικής. Είναι από μόνη της ένα έργο τέχνης και το μοναδικό προιόν που δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί πάντα με την εταιρική ταυτότητα σε επίπεδο γραφικών. Έχει στόχο να "μαγνητίσει" τους περαστικούς και για να επιτευχθεί αυτό συχνά δεν αντανακλά μια απλή παρουσίαση προιόντος ή υπηρεσίας, αλλά το υπονοεί. 'Ετσι θα πρέπει να έχει έναν κεντρικό τίτλο και σαφές μήνυμα και ανάλογα με την περίπτωση να έχει επιλεγεί μια αντίστοιχα εντυπωσιακή χρωματική παλέτα. Τον σχεδιασμό της αφίσας ακολουθούν και τα flyers(μιας σελίδας έντυπα που μοιράζονται στο δρόμο). 

Φόρμα Σύνδεσης